سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است
سرخط خبرها

معرفی دو اپلیکیشن ورزش در خانه | خوش تیپ و سلامت با چند کلیک

  • کد خبر: ۸۶۰۹۴
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴
معرفی دو اپلیکیشن ورزش در خانه | خوش تیپ و سلامت با چند کلیک
همه ما ورزش کردن را دوست داریم، اما به هر دلیلی کمتر پیش می‌آید به سراغش برویم. اگر احساس می‌کنید زمان حضور در سالن‌های ورزشی را ندارید، ما به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید در خانه و به صورت مستمر این کار را انجام دهید.

راستگو | شهرآرانیوز - شنبه‌ای که منتظرش هستیم از راه نمی‌رسد و اگر به عقب نگاه کنیم انبوهی از کار‌های نکرده و نیمه تمامی را می‌بینیم که یک جایی توی ذهنمان خاک می‌خورند. کار‌هایی مثل رژیم، تقویت زبان، یادگیری کار با فلان نرم افزار، خواندن کتاب و هزار و یک چیز دیگر. یکی از آن‌ها ورزش کردن است.

همه ما ورزش کردن را دوست داریم، اما به هر دلیلی کمتر پیش می‌آید به سراغش برویم. اگر احساس می‌کنید زمان حضور در سالن‌های ورزشی را ندارید، ما به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید در خانه و به صورت مستمر این کار را انجام دهید.

خوش تیپ و سلامت با چند کلیکچالش ۳۰ روزه فیتنس

۳۰ day fitness challenge در بین نرم افزار‌هایی که برای ورزش در خانه طراحی شده اند، چالش ۳۰ روزه فیتنس در خانه یکی از بهترین هاست. در سال ۲۰۱۶ برنده بهترین اپ ورزشی سال شد و امتیاز ۴.۸ از ۵ را دارد. فضای کاربری ساده‌ای دارد و روی تک تک عضلاتتان کار می‌کند. حرکات ورزشی اش از آسان تا سخت دسته بندی شدند و می‌توانید ویدئوی هرکدام از حرکات را ببینید تا کاملا متوجه حرکت شوید.

نکته مهم درباره این نرم افزار و نرم افزار‌های مشابه هم این است که حرکاتشان فراتر از چیزی است که انتظار دارید. در ادامه هم دستیار صوتی نرم افزار به کمکتان می‌آید، تا نیازی نباشد مدام به صفحه گوشی همراه خیره شوید. لابد می‌گویید که دستیار صوتی انگلیسی به چه کاری می‌آید، اما قسمت خوب ماجرا اینجاست که این نرم افزار از ۳۲ زبان دنیا پشتیبانی می‌کند که فارسی هم جزو آن هاست. در پایان هر روز هم می‌توانید نمودار پیشرفتتان را ببینید و بیشتر به ورزش علاقه‌مند شوید!

خوش تیپ و سلامت با چند کلیکورزش روزانه

یکی از ویژگی‌های نرم افزار Daily workouts، این است که افزون بر اندروید، از ویندوز فون و ios هم پشتیبانی می‌کند. حرکات ورزشی این نرم افزار هم از ساده تا حرفه‌ای تقسیم بندی شده است و می‌توانید برای شروع حرکات ساده‌تر را انتخاب کنید. نیازی به اتصال دائمی به اینترنت ندارد و اگر پویانمایی آموزشی نتوانست به شما کمک کند، می‌توانید ویدئوی انجام حرکات به وسیله ورزشکاران حرفه‌ای را دانلود کنید.

بیش از ۹۵ حرکت ورزشی دارد و بگذارید همین جا بگویم که حرکات هیچ کدام از این نرم افزار‌ها زنانه و مردانه ندارد. زمان هم به وسیله خود نرم افزار محاسبه می‌شود و اگر روزی فراموش کردید که به سراغش بروید، نرم افزار از طریق نوتیفیکیشن به شما یادآوری می‌کند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->